Need for Speed: Undercover

Need for Speed: Undercover

Introductie

Need for Speed: Undercover is een racing game.

Het werd ontwikkeld door EA Black Box, Excient Entertainment (Wii/PS2), Firebrand Games (DS) is uitgegeven door Electronic Arts.

Het spel werd uitgegeven op 18 november 2008 in Noord-Amerika. In Australië was dat op 20 november 2008. In Europa was dat op 21 november 2008 en in Japan op 18 december 2008.

Het spel is beschikbaar voor Android, PlayStation 3, PlayStation Portable, Microsoft Windows, Xbox 360 en iOS.

Gameplay

Undercover is voorzien van een nieuwe open kaart van de wereld (zoals de Midnight Club-serie), bestaande uit 109 mijl (175 km) van de weg en een grote snelweg systeem, waarmee het de grootste Need for Speed ​​”wereld” EA is zo gemaakt . ver omgeving van het spel bestaat uit vier stadsdelen: Palm Harbor, Port Crescent, Gold Coast Mountains, en Sunset Hills (in de DS-versie van de stadsdelen zijn Metropolis, North Port Crescent, Zuid-Port Crescent en Riverton). In de Wii en PS2 versies twee stadsdelen zijn gekopieerd uit Need for Speed ​​Most Wanted en in verschillende posities te zetten. Deze vier stadsdelen vormen de stad, Tri-City (verwijzend naar de real-life stad in Tri-City, Oregon ), vermoedelijk een stad gelegen aan de Gulf Coast of op de Kust van Californië, hoewel de stad zelf zwaar lijkt Miami. Het wegennet omvat vier water oversteken, gaat de klok mee:. het Main Guy Causeway (Ocean Expressway aansluiten Sunset Hills naar Port Crescent via kunstmatige eiland), de Vale Causeway (Sunset Hills naar Palm Harbor), de Noord-T Causeway (kunstmatige eiland Palm Harbor), en de Memorial Tunnel (Port Crescent naar Palm Harbor). Undercover beschikt ook over een nieuw continue snelweg systeem. In de vorige afleveringen, snelwegen waren relatief kleine circuits geconcentreerd binnen afzonderlijke gemeenten. In Undercover, de belangrijkste snelweg cirkels Tri-City, met elk van de vier stadsdelen delen van een stuk van de grotere kring. De langere snelweg lengte geeft een meer realistische vorm, met lange rechte gebieden, zachte rondingen, rustplaatsen en grote knooppunten. Ten slotte, de hele kaart is geopend vanaf het begin van het spel, in tegenstelling tot de vorige afleveringen waar stadsdelen moest worden ontgrendeld.

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter