Paperboy

Paperboy
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
55.6%
Paperboy is een 1985 arcadespel door Atari Games. De spelers nemen de rol van een krantenjongen die kranten levert langs een straat in de voorsteden op zijn fiets. Het spel werd overgezet naar tal van video game consoles en personal computers. De Nintendo Entertainment System (NES) versie vertegenwoordigde de eerste NES-spel ontwikkeld in de Verenigde Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Paperboy is een 1985 arcadespel door Atari Games. De spelers nemen de rol van een krantenjongen die kranten levert langs een straat in de voorsteden op zijn fiets. Het spel werd overgezet naar tal van video game consoles en personal computers. De Nintendo Entertainment System (NES) versie vertegenwoordigde de eerste NES-spel ontwikkeld in de Verenigde Staten en toevallig, de Sega Master System versie vertegenwoordigde de eerste sms-spel ontwikkeld in het Verenigd Koninkrijk. Paperboy was innovatief voor zijn thema en nieuwe controles

De speler bestuurt een krantenjongen op een fiets leveren van kranten langs een straat in de voorsteden, die wordt weergegeven in een kast perspectief (of scheve projectie) uitzicht. De speler probeert om een ​​week van dagbladen leveren aan een abonnement klanten, probeert niet-abonnees ‘huizen vernielen en moet gevaren langs de straat te vermijden. Abonnees zijn verloren door het missen van een levering of beschadiging van het huis van een abonnee.

Het spel begint met een keuze van de moeilijkheidsgraden: Easy Street, Middle Road en Hard Way. Het doel van het spel is om perfect papieren leveren aan abonnees voor een hele week en vermijd crashen (die geldt als een van het leven van de speler) voordat de week eindigt. Het spel duurt zeven in-game dagen, van maandag tot en met zondag.

Het beheersen van de krantenjongen met het stuur controles, de speler probeert om kranten te leveren aan abonnees. Elke dag begint met het tonen van een overzicht van de straat aangeeft abonnees en niet-abonnees. Abonnees en niet-abonnees ‘huizen zijn ook gemakkelijk te onderscheiden in het niveau zelf, met abonnees wonen in felgekleurde huizen, en niet-abonnees wonen in donkere huizen.

    Tags: Arcade

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter