Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins

Introductie

Dragon Age: Origins is een role-playing game (RPG).

Het werd ontwikkeld door BioWare en werd uitgegeven door Electronic Arts.

In de Verenigde Staten en Rusland werd het spel uitgeven op 18 november 2014. In Australië was dat op 20 november 2014.In Europa en Zuid-Afrika was dat op 21 november 2014 en in Japan op 27 november 2014.

Het spel is beschikbaar voor de PlayStation 3, Microsoft Windows, Xbox 360 en OS X.

Gameplay

De camera is een third-person perspectief, over-de-schouder te bekijken die gedraaid kan worden rond het actieve karakter. De speler de partij bestaat uit hun speler karakter en maximaal drie NPC metgezellen. Bestellingen kunnen worden gegeven aan elke en alle personages op elk gewenst moment, en de speler kan kiezen welke van de vier personages die ze actief controleren, waardoor gemakkelijker toegang tot specifieke vaardigheden, zowel in als buiten gevecht.

Het karakter creatie proces omvat het kiezen van het geslacht van het personage, ras (mens, elf of dwerg) en het karakter klasse (warrior, rogue, mage). De laatste twee criteria worden gecombineerd om geven de spelers toegang tot een van de zes “Oorsprong Verhalen, “die dienen als een inleiding op zowel gameplay en de wereld van Thedas als geheel. Dwarven tekens kan beginnen als adellijke leden van de koninklijke familie, of als een “laaggeborene” leven in armoede. Omdat Elfen waren ooit slaaf van de mens, elf gewone mensen beginnen hun reis in een “alienage,” een Elven getto in de hoofdstad van Ferelden; een “Dalish” Elf, aan de andere kant, leeft vrij in het bos onder hun clan. In de menselijke edele oorsprong, de speler begint als Cousland, een van de menselijke adel in Ferelden. Tot slot, Elven en Human mages beginnen hun verhaal af in de Ferelden’s Circle of Magi (dwergen kunnen geen gebruik maken van magie). Gebeurtenissen van een individuele Origin zijn terug te vinden in het spel verhaal en de personages. Personages die de speler voldoet aan tijdens de Origin verhaal kunnen verschijnen tijdens het spel, sommigen als tegenstanders.

In aanvulling op de uitrusting van nieuwe gear , kunnen spelers aanpassen van hun partij de statistieken , vaardigheden en capaciteiten . In het bijzonder , elke klas heeft toegang tot ‘ Specialisaties ‘ dat verder te verfijnen en richten hun talenten , zoals de berserker of templar voor de krijger klasse, shapeshifter of geest genezer voor de mage klasse, en moordenaar of ranger voor de rogue . Een Specialisatie ontsluit een nieuwe reeks van vaardigheden en spreuken , maar elk personage kan alleen kiezen voor een . De meeste metgezellen van de partij met hun specialisatie al gekozen , vaak als gevolg van hun geschiedenis en capaciteiten.

In tegenstelling tot eerdere BioWare games, waarin de keuzes van de speler karakter van invloed op hun positie op een schaal van morele uitlijning, Dragon Age beschikt over enige partij gunst. Een begeleider kan meer of minder waardering voor de Grey Warden groeien, afhankelijk van de dialoog keuzes van de speler en of ze congruent zijn met persoonlijke filosofie dat metgezel. De speler kan ook geschenken te geven aan partijleden om deze score te beïnvloeden. Echter, morele keuzes van de speler zal nog steeds van invloed op het verhaal in het spel. De speler zal verschillende doelen te bereiken, afhankelijk van wanneer ze kiezen voor goed of kwaad te zijn, maar de beslissingen die de speler maakt in het proces zal veranderen de spelwereld dienovereenkomstig – beslissen wie zal koning te worden, bijvoorbeeld, en die van invloed naties, rassen en hun plaatsen in de wereld. Deze besluiten worden ook invloed hebben op de metgezel NPCs, mogelijk veroorzaakt een NPC om de partij of zelfs laten vallen van de speler, indien zij zeer oneens met zijn of haar daden.

Het spel is beschreven als de spirituele opvolger van Baldur’s Gate door BioWare co-CEO Ray Muzyka, als spelers zijn in staat om bevelen te geven aan NPC’s in real-time, maar het spel pauzeren de rij te staan ​​acties zoals spreuken en speciale aanvallen, een spel monteur van de Baldur’s Gate-serie.

Het spel beschikt over een zekere mate van interactiviteit tussen spreuken, zoals een brand spell ontsteken van een vet slick alvorens te worden uitgevoerd door een sneeuwstorm te zetten. Het spel bevat vele combinaties die kunnen worden ontdekt door de speler, hetzij per ongeluk, of door het vinden van aanwijzingen over welke combinaties geldig zijn.

    Gerelateerde berichten

    Heroes of Loot

    Geplaatst door 30 | Android

    De hele back catalogue van solo indie schepper OrangePixel is het ontdekken waard, maar zijn laatste is de beste tot nu toe. Het is een stijlvolle...

    Laat een berichtje achter