Far Cry 2

Far Cry 2

Introductie

Far Cry 2 is een open world first-person shooter.

Het werd ontwikkeld door Ubisoft Montreal en is uitgegeven door Ubisoft.

In Noord-Amerika werd het spel uitgegeven op 21 oktober 2008. In Australië was dat op 23 oktober 2012. In Europa was dat op december 2012 en in Japan op 27 november 2008 (Xbox 360) en op 25 december 2008 (PS3).

Het spel is beschikbaar voor Playstation 3, Microsoft Windows en Xbox 360.

Gameplay

Far Cry 2 is een vervolg op de originele Far Cry. Het spel heeft een open-end ervaring. De spelers kunnen verbinden met één of meerdere facties, en om de voortgang door de spelwereld en missies als zij dat nodig achten, wat resulteert in een niet-lineaire stijl van gameplay meestal aangeduid als sandbox-modus die het mogelijk maakt het verhaal om de vooruitgang op hun snelheid en in de Om ze kiezen. De spelers kunnen een scala aan voertuigen, waaronder auto’s, vrachtwagens, boten en deltavliegers gebruiken, om te reizen binnen de 50 km2 (19 sq mi) gameplay gebied. De speelstijlen variëren van frontale aanvallen op sluipende infiltraties en moorden. Het spel speelt zich af in een uitgestrekte Afrikaanse landschap, met terrein variërend van woestijn naar savanne naar de jungle.

Verschillende facties en voertuigen worden aanbevolen; vijanden omvatten menselijke huurlingen. Er is een dynamisch weersysteem dat er een dag-nacht cyclus en verschillende weersomstandigheden zoals stormen en sterke wind heeft. De tijd van de dag ook van invloed op het gedrag van de AI, in termen van vijandelijke alertheid en agressiviteit; bijvoorbeeld, kan een vijand een iets verhoogd bewustzijn ’s nachts, maar zijn niet in staat om de speler ondergedoken te zien, terwijl tijdens de warme deel van de dag de vijanden zou kunnen zitten in de schaduw in groepen, maar gemakkelijk ter plaatse van de speler van een afstand .

De gezondheid balk vertegenwoordigt de gezondheid van de hoofdpersoon die is verdeeld in vijf segmenten, die elk automatisch bijgevuld als het niet is opgebruikt en de speler vindt dekking voor een paar seconden. De spelers dragen een beperkt aanbod van syrettes die gebruikt kan worden op elk gewenst moment voor de gezondheid bar volledig te vullen, en zijn verkrijgbaar bij EHBO koffers verspreid over de spelwereld, specifiek op wachtposten. Toen naderde de dood (slechts een health bar overgebleven), moet het karakter van eerste hulp uit te voeren op zichzelf, bijvoorbeeld het verwijderen van kogels met een tang, of snapping verdraaid of gebroken vingers in de juiste positie.

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter