Hyrule Warriors

Hyrule Warriors
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
70.2%
Hyrule Warriors, in Japan bekend als Zelda Muso,  is een hack en slash actie video game uitgebracht in Japan op 14 augustus 2014; in Europa op 19 september 2014; in Australië op 20 september 2014; en in Noord-Amerika op 26 september 2014. Ontwikkeld door Omega Force en Team Ninja voor de Wii U spelcomputer, het Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Hyrule Warriors, in Japan bekend als Zelda Muso,  is een hack en slash actie video game uitgebracht in Japan op 14 augustus 2014; in Europa op 19 september 2014; in Australië op 20 september 2014; en in Noord-Amerika op 26 september 2014. Ontwikkeld door Omega Force en Team Ninja voor de Wii U spelcomputer, het spel is een samenwerking tussen Koei Tecmo en Nintendo, en is onderdeel van zowel Nintendo’s The Legend of Zelda-serie en Tecmo Koei’s Dynasty Warriors-serie.

Hyrule Warriors mengt de hack-and-slash gameplay van Tecmo Koei’s Dynasty Warriors-serie van videogames met de instellingen en de karakters van Nintendo’s The Legend of Zelda-serie. Naast vele andere personages, bestuurt een originele iteratie van Link in melee de speler gevecht om op grote aantallen vijanden te nemen van de Legend of Zelda-serie. Terwijl er een veel sterkere nadruk op het bestrijden dan andere games in de Legend of Zelda-serie, de speler kan gemeenschappelijke wapens uit eerdere spellen te gebruiken in de serie, zoals een zwaard, bommen, en Link’s handtekening spin-aanval.  Enemy targeting keert ook terug, in combinatie met elementen uit de Dynasty Warriors gevechtssysteem. Het verkrijgen van items via het ontdekken en het openen van kisten is zo goed bewaard.

Het spel heeft een context-based gevechtssysteem. Afhankelijk van de geselecteerde karakter, zal de capaciteiten van wapens voorzien veranderen. Role-playing elementen zoals wapen en karakter nivellering zal ook verschijnen.  Het verslaan van vijanden zullen spelers wapens zakken, die een willekeurig wapen voor het karakter zal uitrusten geven. “Sealed wapens” kan ook worden gevonden in schatkisten, waarin de soorten wapens willekeurig gegenereerd voor de speler in het veld te vergroten.  Het spel ondersteunt een asymmetrische lokale stand voor twee spelers met een speler met behulp van de Wii U GamePad en een andere met behulp van een monitor.  Het spel is ook compatibel met Amiibo cijfers, met cijfers op basis van The Legend of Zelda-serie ontsluiten van extra content, zoals nieuwe wapens.

Naast het gevecht, zal Hyrule Warriors bieden een extra zoektocht om 100 Gold Skulltulas, tokens die verschijnen in specifieke niveaus na het verslaan genoeg vijanden, die zal openen illustratie stukken van de verschillende personages in het spel en een bijdrage leveren aan de verbetering van de in-game apotheek te verzamelen.

    Tags: Wii U

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 766

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter