The Legend of Zelda

The Legend of Zelda
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
14.6%
The Legend of Zelda  is de werktitel van een aankomende actie-adventure game in ontwikkeling door Nintendo Entertainment Analysis & Development voor de Wii U. Het is de achttiende belangrijkste deel in Nintendo’s The Legend of Zelda-serie, de eerste originele Zelda-spel ontwikkeld met high-definition graphics, en de tweede Zelda-spel in HD (voorafgegaan door The Legend of Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

The Legend of Zelda  is de werktitel van een aankomende actie-adventure game in ontwikkeling door Nintendo Entertainment Analysis & Development voor de Wii U. Het is de achttiende belangrijkste deel in Nintendo’s The Legend of Zelda-serie, de eerste originele Zelda-spel ontwikkeld met high-definition graphics, en de tweede Zelda-spel in HD (voorafgegaan door The Legend of Zelda: The Wind Waker HD). Het spel zal een open wereld waarin spelers verschillende manieren om gebieden te benaderen kunt vinden beschikken. Nintendo is van plan om de game uit te brengen in 2015.

Nintendo stelt dat The Legend of Zelda zal plaatsvinden in een volledig verbonden bovenwereld, vergelijkbaar met de originele The Legend of Zelda, met minder nadruk op gedefinieerde in- en uitgangen naar kerkers. Ontwerper Eiji Aonuma aangegeven dat dit is bedoeld om de spelers meer vrijheid te geven, hen te laten beslissen waar ze willen gaan en hoe er te komen.

De bovenwereld kan worden doorkruist te voet of op de Link’s paard Epona. Epona maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om voor de hand liggende obstakels en vrije Link vermijden om te mikken op vijanden. Link kan afspringen Epona en voer slow motion om beter te streven naar vijanden.

Nintendo heeft aangegeven dat de game wereld, gemeld aan de grootste ooit in een Zelda-spel zijn, is even groot als de hardware aankan.

    Tags: Wii U

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 125

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter