The Legend of Zelda: The Minish Cap

The Legend of Zelda: The Minish Cap
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
62.6%
The Legend of Zelda: The Minish Cap, die bekend staat als Zelda geen Densetsu: Fushigi geen boshi in Japan, is het twaalfde spel in The Legend of Zelda- serie video games , ontwikkeld door Capcom , met Nintendo toezicht op het ontwikkelingsproces. Het werd uitgebracht voor de Game Boy Advance in 2004 in Japan en Europa Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

The Legend of Zelda: The Minish Cap, die bekend staat als Zelda geen Densetsu: Fushigi geen boshi in Japan, is het twaalfde spel in The Legend of Zelda- serie video games , ontwikkeld door Capcom , met Nintendo toezicht op het ontwikkelingsproces. Het werd uitgebracht voor de Game Boy Advance in 2004 in Japan en Europa en 2005 in Noord-Amerika en Australië. 

De Minish Cap is de derde Zelda-spel dat de legende van de Vier Sword gaat, dieper ingaan op het verhaal van Four Swords en Four Swords Adventures . Een magische praten cap genoemd Ezlo kan krimpen Linknaar de grootte van de Minish , een duim-en kleinbedrijf race die in het leven Hyrule . De game behoudt een aantal gemeenschappelijke thema’s van eerdere Zelda-termijnen, zoals de aanwezigheid van Gorons , terwijl de invoering Kinstones en andere nieuwe gameplay features.

De Minish Cap werd over het algemeen goed ontvangen bij de critici. Het werd uitgeroepen tot de 20e beste Game Boy Advance-spel in een IGN-functie, en werd geselecteerd als de Game Boy Advance-2005 van het Jaar door GameSpot

The Minish Cap behoudt de algemene gameplay functies die aanwezig zijn in eerdere Zelda-afleveringenwaren. De hoofdpersoon, Link, moet een aantal kerkers navigeren naar een item of verbetering te verkrijgen aan het einde van elke dungeon dat is cruciaal in de richting van de zoektocht. Elk van de game “bazen “worden verslagen met behulp van het item verworven in kerker van de baas. Het spel bevat ook meerdere “side quests” -optioneel taken die geen deel uitmaken van de main quest, maar beloningen voor de voltooiing zijn gunstig voor de gamer. Terugkerende personages in de Zelda-serie te maken verschijningen en sommige maken deel uit van side quests; bijvoorbeeld Tingle en zijn broers moeten alle gecontacteerd worden door de speler om een beloning te verdienen. 

The Minish Cap beschikt over een aantal verbeteringen die profiteren van de meer krachtige Game Boy Advance-platform.  camerahoek van het spel is veel dichter bij de grond, waardoor meer detail. In debovenwereld en in kerkers, het spel vervangt de traditionele post-interface van de handheld Zelda-spellenmet foto’s associëren artikelen of acties met knoppen, vergelijkbaar met de post-interface in 3D titels als Ocarina of Time en The Wind Waker .Vijanden omvatten bekende wezens uit de Zelda-universum. Link kan ook speciale acties aanwezig in de 3D-Zelda-spellen, zoals het rollen tijdens het lopen uit te voeren. Samen met het terugsturen van de producten, zoals bommen, Arrows en Pegasus Boots, The Minish Cap introduceert drie nieuwe producten: de Mole Mitts, de Gust Jar, en de Cane van Pacci. The Mole Mitts laten Link te graven door vuil barrières om nieuwe gebieden te verkennen, de Gust Jar kan in de nabije artikelen en stoffen zuigen en kan worden gebruikt om opzuigen bepaalde vijanden en vuur hen als projectielen, en de Cane van Pacci kan bepaalde objecten omdraaien en laat Link naar zich uit gaten in de grond te lanceren. Het spel bevordert het vechtsysteem van de vorige handheld termijnen doordat Link naar nieuwe zwaard technieken te leren tijdens het spel, waarvan sommige technieken uit de vorige games en waarvan sommige zijn nieuw.  Naarmate het spel vordert, zal Link Elementen die samensmelten met zijn zwaard, waardoor hij kopieën van zichzelf met behulp van gloeiende vloerpanelen, gebruikt om puzzels zoals duwen grote blokken of het raken van meerdere switches tegelijk te lossen verzamelen.

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 435

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter