Pokemon Diamond and Pearl

Pokemon Diamond and Pearl
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
73.4%
Pokémon Diamond en Pearl zijn role-playing games met adventure-elementen. De basismechanica van de spellen zijn grotendeels dezelfde als hun voorgangers. Zoals bij alle Pokémon-spellen voor draagbare consoles, gameplay is in de derde persoon overhead perspectief, en bestaat uit drie schermen: een veld kaart, waarin de speler navigeert de hoofdpersoon; een strijd scherm; en het menu, Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Pokémon Diamond en Pearl zijn role-playing games met adventure-elementen. De basismechanica van de spellen zijn grotendeels dezelfde als hun voorgangers. Zoals bij alle Pokémon-spellen voor draagbare consoles, gameplay is in de derde persoon overhead perspectief, en bestaat uit drie schermen: een veld kaart, waarin de speler navigeert de hoofdpersoon; een strijd scherm; en het menu, waarin de speler configureert zijn of haar partij, items of gameplay instellingen. De speler begint het spel met een Pokémon, en kan meer vast te leggen met behulp van Poké Balls. De speler kan ook zijn of haar Pokémon om schade aan de andere Pokémon doen. Wanneer de speler tegenkomt een wilde Pokémon of wordt uitgedaagd door een trainer om een ​​strijd, het scherm schakelt over naar een turn-based battle scherm waar de Pokémon gevecht. Tijdens een gevecht, de speler kan vechten, gebruik een item, schakelt de actieve Pokémon, of vluchten (de laatste geen optie in gevechten tegen trainers). Alle Pokémon hebben geraakt punten (HP); wanneer een Pokémon HP is tot nul gereduceerd, het valt flauw en kan niet vechten, tenzij nieuw leven ingeblazen met een Pokémon center of met een item. Als Pokémon de speler verslaat de tegengestelde Pokémon (veroorzaakt het te flauw), ontvangt ervaringspunten. Na accumuleren genoeg ervaringspunten, kan het maximaal niveau; de meeste Pokémon evolueren tot een nieuwe soort van Pokémon wanneer ze een bepaald niveau te bereiken. Pokémon’s stats verhogen ook elke keer dat het niveau omhoog, en ze zullen ook leren nieuwe bewegingen ook. Als de speler een evolutie annuleert de Pokémon zal nieuwe moves leren sneller.

Afgezien van vechten, het vastleggen van Pokémon is het belangrijkste element van Pokémon gameplay. Hoewel andere trainers ‘Pokémon niet kunnen worden vastgelegd, kan de speler verschillende soorten Poké Balls te gebruiken op een wilde Pokémon tijdens een gevecht. Een succesvolle capture voegt de Pokémon om de speler actieve partij of slaat het op als de speler al het maximum van zes Pokémon. Factoren in het succes van het afvangen van de HP van het doelwit Pokémon en de sterkte van de Poké Ball gebruikt; de onderste HP van het doel en hoe sterker de Poké Ball, hoe hoger het slagingspercentage van capture is. Ook, het toebrengen van bepaalde status van effecten, zoals slapen of verlamming voeg een multiplier aan de capture-tarief, waardoor het makkelijker wordt om wilde Pokémon te vangen. Elke soort heeft een opnamesnelheid van zijn eigen ook.

    Tags: Nintendo DS

    Gerelateerde berichten

    Heroes of Loot

    Geplaatst door 27 | Android

    De hele back catalogue van solo indie schepper OrangePixel is het ontdekken waard, maar zijn laatste is de beste tot nu toe. Het is een stijlvolle...

    Laat een berichtje achter