The Elder Scrolls III: Morrowind

The Elder Scrolls III: Morrowind
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
63%
The Elder Scrolls III: Morrowind is een open wereld fantasy action role-playing video game ontwikkeld door Bethesda Game Studios en uitgegeven door Bethesda Softworks en Ubisoft. Het is de derde aflevering in The Elder Scrolls serie van games, naar aanleiding van The Elder Scrolls II: Daggerfall, en voorafgaand aan The Elder Scrolls IV: Oblivion. Het Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

The Elder Scrolls III: Morrowind is een open wereld fantasy action role-playing video game ontwikkeld door Bethesda Game Studios en uitgegeven door Bethesda Softworks en Ubisoft. Het is de derde aflevering in The Elder Scrolls serie van games, naar aanleiding van The Elder Scrolls II: Daggerfall, en voorafgaand aan The Elder Scrolls IV: Oblivion. Het werd uitgebracht in Noord-Amerika in 2002 voor Microsoft Windows en de Xbox. Goed ontvangen in het openbaar en kritisch, met meer dan vier miljoen omzet  en meer dan 60 awards (waaronder Game of the Year), het spel was aanleiding tot twee uitbreidingspakketten voor de PC: Tribunaal en Bloodmoon. Beiden werden uiteindelijk opnieuw verpakt in een volledige set met alle drie, Morrowind: Game of the Year Edition, die verzonden op 30 oktober 2003, voor zowel PC als Xbox .

Het belangrijkste verhaal vindt plaats op Vvardenfell, een eiland in de provincie Dunmer van Morrowind, die ligt in het imperium van Tamriel en is verre van de meer beschaafde landen in het westen en het zuiden die Daggerfall en Arena getypeerd. De centrale quests betreffen de godheid Dagoth Ur, gehuisvest in het vulkanische Red Mountain, die probeert de macht te krijgen en te breken Morrowind vrij van keizerlijke bewind.

Morrowind is ontworpen met een open-ended free-form stijl van de gameplay in het achterhoofd, met minder nadruk op de belangrijkste plot van de game dan zijn voorgangers. Deze keuze kreeg gemengde kritieken in de gaming pers, hoewel zulke gevoelens werden getemperd door ‘appreciatie van Morrowind’ s uitgebreide en gedetailleerde spelwereld beoordelingen.

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 141

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter