the king of fighters XIII

the king of fighters XIII
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
67.8%
The King Of Fighters is een vechtspel in de The King of Fighters serie, ontwikkeld en gepubliceerd door SNK Playmore oorspronkelijk in 2010. King of Fighters XIII werd uitgebracht voor de Japanse arcades op 14 juli 2010, terwijl de poorten voor de Xbox 360 en PlayStation 3 waren tijdens de late 2011 in Japan en Engels Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

The King Of Fighters is een vechtspel in de The King of Fighters serie, ontwikkeld en gepubliceerd door SNK Playmore oorspronkelijk in 2010. King of Fighters XIII werd uitgebracht voor de Japanse arcades op 14 juli 2010, terwijl de poorten voor de Xbox 360 en PlayStation 3 waren tijdens de late 2011 in Japan en Engels regio’s, met Atlus en Rising Star Games die is belast met respectievelijk het vrijgeven van hen in de Verenigde Staten en Europa. Mobiele versies voor iOS en Android besturingssystemen volgde in 2011-2012. Een PC-versie werd uitgebracht op Steam op 13 september, is 2013. Kritische receptie positief geweest en het spel heeft gewonnen of genomineerd om meerdere Game van het type Jaar awards het.

De game speelt zich af na de gebeurtenissen uit The King of Fighters XI en is ook de conclusie van Ash Crimson’s verhaallijn, die in The King of Fighters 2003. Hieruit volgt een andere King of Fighters toernooi dat in het geheim georganiseerd door die van de Afstand Land begonnen, de organisatie achter de gebeurtenissen uit de twee eerdere games die proberen om het zegel van de demon Orochi breken en neem haar macht.

Vrijgelaten na The King of Fighters XII, werd het spel geregisseerd door Kei Yamamoto die wilden elementen uit eerdere The King of Fighters-titels kwesties uit het voorafgaande spel brengen en op te lossen. Deze titel aanzienlijk verandert de gameplay van zijn voorganger, het verwijderen van bepaalde modi, en het toevoegen van degenen die vroeger gebruikt in de serie. Het breidt ook het karakter roster, re-groeperen van de speelbare personages in drie-lid teams als in de voorafgaande termijnen. De poorten zijn opmerkelijk voor, waaronder meer inhoud dan de originele versie, zoals nieuwe personages, podia en spelmodi.

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter