inFAMOUS Second Son

inFAMOUS Second Son
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
75.8%
Infamous Second Son (gestileerd als inFAMOUS Second Son) is een open wereld, actie-adventure video game ontwikkeld door Sucker Punch Productions en uitgegeven door Sony Computer Entertainment voor de PlayStation 4. Het spel werd wereldwijd uitgebracht op 21 maart, 2014. Net als in voorgaande Beruchte games, de speler bestuurd hoofdpersoon bezit supermacht vaardigheden die spelers gebruiken Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Infamous Second Son (gestileerd als inFAMOUS Second Son) is een open wereld, actie-adventure video game ontwikkeld door Sucker Punch Productions en uitgegeven door Sony Computer Entertainment voor de PlayStation 4. Het spel werd wereldwijd uitgebracht op 21 maart, 2014. Net als in voorgaande Beruchte games, de speler bestuurd hoofdpersoon bezit supermacht vaardigheden die spelers gebruiken in een gevecht. Het verhaal volgt protagonist Delsin Rowe bestrijden van de Department of Unified Protection (DUP) in een fictieve Seattle. In de loop van het spel, Delsin verwerft nieuwe bevoegdheden en wordt goed of kwaad als speler keuzes beïnvloeden zijn moraal.

Sucker Punch is begonnen met de planning van het spel  in 2010, toen ze begonnen gesprek met Sony om de Infamous-serie op een nieuwe generatie hardware te brengen. Zij zorgden voor feedback naar Sony op welke hardware evoluties ze zouden willen zien op de PlayStation 4. tweede zoon werd beschouwd als een nieuwe start voor de serie, omdat het beschikt over een nieuwe protagonist. Delsin’s grootmachten werden ontworpen om vocht en geschikt voor de open wereld ontwerp voelen. Kritische recensies waren over het algemeen positief, met de gameplay, te bestrijden en visuals alom geprezen. Echter, werd het spel kritiek op de moraal systeem, dat sommige recensenten gevonden gedateerd en binaire, de hoofdpersoon en repetitieve side missies van het spel. Het spel verkocht meer dan een miljoen exemplaren binnen negen dagen, waardoor het de snelst verkopende Infamous binnenkomst.

In de tweede zoon, spelers de controle van de hoofdpersoon Delsin Rowe vanuit een third-person perspectief en vrij rondlopen open wereld Seattle. Spelers parkour-stijl klimmen verticale oppervlakken zoals hoogbouw. Delsin is een Conduit, die hem in staat stelt om supermacht vaardigheden te gebruiken door het manipuleren van materialen zoals rook, neon, video, en beton. Deze materialen kunnen worden bewapend (zodanig dat Delsin melee aanvallen of brand projectielen kunnen uitvoeren van zijn vingertoppen) of worden gebruikt om behendig de spelwereld te navigeren (zoals het gebruik van neon tot splijtende gebouwen). Met behulp van bevoegdheden put van een meter in het head-up display (HUD), die kan worden aangevuld door het opstellen van stroombronnen zoals rook van ontplofte voertuigen. Delsin verdient nieuwe bevoegdheden als hij vordert in het verhaal, dat ziet hem strijden tegen het ministerie van Unified Protection (DUP) tijdens missies. Elke keer Delsin krijgt een nieuw ingestelde vermogen moet hij mobiele DUP vernietigen commandocentra om de fundamentele vaardigheden die overeenkomen met het te leren. Delsin upgrades en verwerft nieuwe vaardigheden door het uitgeven van Blast Shards (experience points) die zijn verspreid over Seattle. Spelers steeds krachtiger in de strijd door het uitbreiden van Delsin’s suite van vaardigheden.

 

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter