Pokémon HeartGold and SoulSilver

Pokémon HeartGold and SoulSilver
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
76%
Introductie Pokémon HeartGold and SoulSilver is een role-playing game (RPG). Het werd ontwikkeld door Game Freak en werd uitgegeven door Nintendo en The Pokémon Company. In werd het spel uitgegeven Japan op 12 september 2009. In Nooord-Amerika was dat  op 14 maart 2014. In Australië was dat op 25 maart 2010 en in Europa op 26 maart Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Introductie

Pokémon HeartGold and SoulSilver is een role-playing game (RPG).

Het werd ontwikkeld door Game Freak en werd uitgegeven door Nintendo en
The Pokémon Company.

In werd het spel uitgegeven Japan op 12 september 2009. In Nooord-Amerika was dat  op 14 maart 2014. In Australië was dat op 25 maart 2010 en in Europa op 26 maart 2010.

Het spel is alleen beschikbaar voor Nintendo DS.

Gameplay

Pokémon HeartGold en SoulSilver zijn role-playing video games met adventure-elementen. De basismechanica van de spellen zijn grotendeels dezelfde als hun voorgangers ‘. Zoals bij alle Pokémon-spellen voor draagbare consoles, is de gameplay bekeken vanuit een third-person overhead perspectief, en bestaat uit drie schermen: een veld kaart, waarin de speler navigeert de hoofdpersoon; een strijd scherm; en het menu, waarin de speler configureert zijn partij, items of gameplay instellingen. De speler begint het spel met een Pokémon en kan meer vast te leggen met behulp van Poké Balls. De speler kan ook gebruik maken van de Pokémon om anderen te vechten.

Wanneer de speler tegenkomt een wilde Pokémon of wordt uitgedaagd door een trainer om een ​​strijd, het scherm schakelt over naar een turn-based battle scherm waar de Pokémon gevecht. Tijdens een gevecht, de speler kan vechten, gebruik een item, schakelt de actieve Pokémon, of vluchten (de laatste is geen optie in gevechten tegen trainers). Pokémon hebben geraakt punten (HP), dat wordt weergegeven tijdens een gevecht; wanneer een Pokémon HP is tot nul gereduceerd, het valt flauw en kan niet vechten, tenzij genomen om een ​​Pokémon Center of genezen of nieuw leven ingeblazen met een Pokémon vaardigheid of post. Als Pokémon de speler verslaat de tegengestelde Pokémon (veroorzaakt het te flauw), ontvangt ervaringspunten. Na accumuleren genoeg ervaringspunten, zal het level omhoog; de meeste Pokémon evolueren tot een nieuwe soort van Pokémon als ze een bepaald niveau bereiken, of wanneer aan bepaalde voorwaarden is voldaan (algemeen, hoeveel een Pokémon statistisch ‘likes’ haar trainer).

Recensie

Ik vind deze games teveel nagemaakt van de diamond en pearl editie.

Veel verandering was er helaas niet in de game te vinden, tenminste niet iets waar je denkt dat je nooit eerder hebt meegemaakt in de pokemon games.

Als je van spel naar spel kijkt zag je steeds nieuwere functies in het spel verschijnen en hiervan was weinig te zien.

Dit keer hebben ze wel een pokewalker bij het spel verkocht maar dat is leuker voor kleinere kinderen en ik zie de oudere generatie niet elke dag met deze gadget op zak lopen.

Wel is het een leuke game om te spelen als je de gold en silver al eens eerder hebt gespeeld op de gameboy collor.

Ik zou het wel een aanrader noemen voor de echte pokemon fans.

    Tags: Nintendo DS

    Gerelateerde berichten

    Heroes of Loot

    Geplaatst door 27 | Android

    De hele back catalogue van solo indie schepper OrangePixel is het ontdekken waard, maar zijn laatste is de beste tot nu toe. Het is een stijlvolle...

    Laat een berichtje achter