Lords of the Fallen

Lords of the Fallen
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
75.6%
Lords of the Fallen is een actie role-playing video game ontwikkeld door de Duitse ontwikkelaar Deck13 Interactive en Poolse ontwikkelaar CI Games en uitgegeven door Namco Bandai Games. Lords of the Fallen is een actie role-playing game, gespeeld vanuit een third-person perspectief. Het spel is vergeleken met Dark Souls met een langzame tactiek tot close-quarters Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Lords of the Fallen is een actie role-playing video game ontwikkeld door de Duitse ontwikkelaar Deck13 Interactive en Poolse ontwikkelaar CI Games en uitgegeven door Namco Bandai Games.

Lords of the Fallen is een actie role-playing game, gespeeld vanuit een third-person perspectief. Het spel is vergeleken met Dark Souls met een langzame tactiek tot close-quarters combat gameplay, met moeilijke vijanden en locaties om te overwinnen, terwijl het leren van hun ontmoetingen. De speler neemt de rol van Harkyn die vanaf het begin van kan worden afgestemd op de gewenste vechtstijlen van de speler uit een scala van verschillende klassen, elk met hun eigen specialisaties in bepaalde wapens en armor en spells en abilities. Een klasse wordt bepaald op basis van twee belangrijke keuzes van drie soorten magie; vechtpartijen, bedrog en troost, gevolgd door de tweede keuze uit drie verschillende armor sets; warrior, rogue en geestelijke met verschillende combinaties van beide keuzes creëren die speler kiest hoe om te spelen als Harkyn vanaf het begin. Met sets, krijger maakt gebruik van zware toch sterk armor en wapens, de rogue is veel lichter en sneller en de geestelijke maakt gebruik van personeel en armor dat spell gebruik ondersteunt. Magie hoewel maakt elke klasse meer uniek. Bijvoorbeeld een krijger set gecombineerd met vechtpartijen magie ontstaat een zuivere krijger met een hoge sterkte en vitaliteit, terwijl een krijger set kan ook worden gecombineerd met troost magie om een paladin klasse die ook maar niet zo sterk te maken, maar kunnen zich specialiseren in ban gebruik vroeg in het spel. Als de speler vordert in het spel en nederlagen vijanden kunnen echter ervaring worden opgedaan en besteed aan vaardigheden Harkyn upgraden en ontgrendelen nieuwe spreuken om te gebruiken in een gevecht.

Het spel is verdeeld in handelingen met lineaire progressie door middel van een van de belangrijkste centrale verhaal, met nieuwe gebieden continu geopend als de speler vordert, terwijl ook wordt toegestaan om terug te keren naar vooraf ingevulde gebieden. Elke nieuwe gebied kan echter meerdere paden, verborgen locaties en mogelijke snelkoppelingen te ontdekken hebben. Langs de weg, zal de speler ook tegenkomen niet-speelbare personages die verdere informatie, lore bieden en in veel gevallen toe te kennen extra taken speler voor meer beloningen. In dialoog, kan de speler ook keuzes met bepaalde personages en hun quests te maken. Het spel maakt gebruik van een checkpoints systeem dat de speler moet zich en kan kiezen om te gebruiken om op te slaan, te vullen verbruiksgoederen zoals healing potions en verbetering van hun karakter.

Lords of the Fallen maakt gebruik van een “risico en beloning” systeem wanneer wordt geleverd aan het upgraden Harkyn. Het bedrag van de ervaring van de speler kan krijgen voor gebruik kan worden verhoogd door middel van een multiplier die opbouwt hoe langer de speler mengt combo-aanvallen of vermijdt het gebruik van checkpoints en de besteding van hun ervaringen. Als een controlepost wordt gebruikt, wordt de vermenigvuldiger gereset. Als een speler sterft tijdens een gevecht, zullen ze verschijnen op het laatste checkpoint ze vroeger maar met eerder versloeg non-baas vijanden respawning terug in de oorspronkelijke locatie aan de overkant van de in-game wereld en het verliezen van een niet gebruikt de ervaring die ze hebben opgedaan, omdat ze vorig brachten elk. Op dit punt zal een timer begint, waarbij de speler om terug te keren naar de plek niet te lang gestorven om terug te krijgen wat ze eerder verloren. Als u echter de tijd om is of ze weer sterven vóór het bereiken van dit punt, zal de niet-bestede ervaring die ze eerder verloren hadden verloren voor goed.

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter