The Evil Within

The Evil Within
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
73.6%
The Evil Within is a 2014 survival horror video game developed by Tango Gameworks and published by Bethesda Softworks for the PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One and Microsoft Windows. Het verhaal wordt geordend in hoofdstukken, waarin de spelers compleet om vooruitgang te boeken door het verhaal. Het spel wordt gespeeld vanuit een Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

The Evil Within is a 2014 survival horror video game developed by Tango Gameworks and published by Bethesda Softworks for the PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One and Microsoft Windows.

Het verhaal wordt geordend in hoofdstukken, waarin de spelers compleet om vooruitgang te boeken door het verhaal. Het spel wordt gespeeld vanuit een third-person perspectief waarin wegvangen voor de levering en het leren als om te vechten of lopen zijn belangrijke factoren bij het overleven. Sebastian Castellanos, de hoofdpersoon, moet gebruik maken van de omgeving om te overleven. De game wereld kan veranderen tijdens scripted events en als gevolg van acties van spelers, het veranderen van locaties en het creëren van nieuwe paden. Castellanos moet gebruik maken van medische artikelen voor de gezondheid te herstellen; sommige van deze items veroorzaken tijdelijke hallucinogene effecten. Door het verzamelen van flacons van “groene gel” verborgen in het spel kunnen spelers Castellanos ‘capaciteiten te upgraden.

De speler heeft toegang tot verschillende wapens zoals een revolver, shotgun, sniper rifle, mes, granaten, en de Agony Kruisboog, een projectiel wapen dat bouten staat bevriezing, verblindende, elektrocuteren of exploderende vijanden afvuurt. Munitie voor wapens is zeer schaars, maar mechanische componenten kunnen worden geoogst op ambachtelijke extra bouten. Een bron van componenten, bommen, dienen als valstrikken die reageren op de nabijheid van de speler of beweging. De bommen kunnen worden ontwapend via een minigame. melee combat is uitsluitend bedoeld om de afstand tussen de speler en vijanden te creëren, hoewel de speler direct kan doden sommige onbewust vijanden na stiekem achter hen. Vijanden die worden neergehaald of arbeidsongeschikt zijn staat herleven. De vijanden moeten soms worden in brand gestoken met behulp van een beperkt aanbod van wedstrijden om ze permanent te verslaan. Bepaalde items in het milieu kan worden geworpen om tegenstanders af te leiden, zoals flessen.

review
Ik heb the evil within nog niet echt bestudeerd ik heb het spel wel op reclames gezien en ik heb er veel over gehoord bij vrienden. Die vinden het een gaaf spel en zeggen eenmaal begonnen is blijven spelen totdat je het hebt uitgespeeld.

    Gerelateerde berichten

    Saw

    Geplaatst door 96 | Xbox 360

    Met alle Saw films raken theaters ( wat zijn ze aan , net als zeven nu ? ) Kan het lijken alsof de serie is een beetje uitgespeeld krijgen . Maar...

    Laat een berichtje achter