Luftrausers

Luftrausers
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
74.8%
eerst te zien Luftrausers als onderdeel van onze Vita Indie Week, wisten we dat we op iets speciaals. Zelfs strikt tegen de nominale waarde, die zich aftekenen, sepia getinte presentatie Luftrausers ‘van de Tweede Wereldoorlog stijl hondengevechten is moeilijk om jezelf uit de buurt van te trekken. Maar buiten dat, er is een verrassend diepe Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

eerst te zien Luftrausers als onderdeel van onze Vita Indie Week, wisten we dat we op iets speciaals. Zelfs strikt tegen de nominale waarde, die zich aftekenen, sepia getinte presentatie Luftrausers ‘van de Tweede Wereldoorlog stijl hondengevechten is moeilijk om jezelf uit de buurt van te trekken. Maar buiten dat, er is een verrassend diepe maatwerk systeem dat u toestaat om een vliegtuig dat past bij uw specifieke stijl te creëren. Haar simplistische premise – schiet zoveel dingen als je kunt voordat je sterft – wordt rijker gemaakt door een controle-regeling die, in tegenstelling tot de side-scrolling arcade shooters die het inspireerde, geeft je het gevoel alsof je echt iets loodsen in plaats van simpelweg het vertellen waar te gaan. Het is zeldzaam voor een spel zo diep geworteld in de old-school arcade cultuur om zo fris en genuanceerd te voelen.

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter