Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Introductie

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes is een action-adventure, stealth game.

Het spel werd ontwikkeld door Kojima Productions en werd uitgegeven door Konami.

Voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 en Xbox One werd het spel uitgegeven Op 18 maart 2014 in Noord-Amerika. In Japan was dat op 20 maart 2014 (behalve Xbox One). In Europa was dat ook op 20 maart 2014. In het Verenigd Koninkrijk kwam het spel uit op 21 maart 2014 en in Australië op 27 maart 2014.

Voor Microsoft Windows werd het spel uitgegeven op 18 december 2014.

Het spel is beschikbaar voor PlayStation 3, PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox 360 en Xbox One.

Gameplay

Spelers besturen Snake door het spel kaart en volledige missies terwijl het vermijden van te worden gespot door de vijand. De dreiging detectiesysteem wordt vernieuwd, met de verwijdering van de meter op het scherm of peilen naar de speler die ze in de ‘waarschuwing / ontwijking / voorzichtigheid’ staat net als in de vorige games, die in plaats daarvan zijn vervangen door visuele en audio-voorstellingen te geven. Verrekijker Snake’s zijn ook vernieuwd; in plaats van het selecteren van de verrekijker als een item, wordt de verrekijker hete ingetoetst om een ​​knop. De speler is in staat om vijanden te markeren en zich bewust zijn van hun locaties in holografische display van de iDroid’s. Er zijn directionele signalen om spelers te helpen wanneer een vijand ziet ze van een afstand en dichter bij hen. Een nieuwe “Reflex Mode” wordt geactiveerd wanneer een vijand vindt Snake en de speler heeft slechts een korte venster van de tijd (in slow motion) tot het afsluiten van de vijand voordat hij het alarm volledig klinkt (een sissend geluid cue kan als de speler te horen wordt gedetecteerd door zoeklicht). Verlichting kan worden geschoten naar verdere hulp stealth inspanningen van de speler.

Ground Zeroes beschikt over zeven missies in totaal, afgesloten op individueel niveau . Na het voltooien van de belangrijkste missie van de speler zal openen vier daaropvolgende missies (aangeduid als ” Side Ops “) in te stellen op verschillende punten in de dag, de hele set in Camp Omega . Deze missies betrekken specifieke taken , zoals het wegvallen van bepaalde doelen of het verkrijgen van vertrouwelijke informatie. Na het bereiken van een bepaald doel in de belangrijkste missie , kan de speler te ontgrendelen twee extra “Extra opus ” missies.

Als het spel is inleidend van aard , zijnde een proloog , de kern verhaal missie kan worden in een zeer kort tijdsbestek afgerond . Echter , het spel heeft veel extra uitdagingen , missies en alternatieve methoden van het spel.

Een speciale iDroid app is gemaakt om spelers te helpen toegang te krijgen tot de kaart en iDroid functies op hun iOS of Android gadgets in-game. Maker van de serie Hideo Kojima gezegd met behulp van de gadgets elimineert het gevaar te worden gedood tijdens het gebruik van de iDroid in-game (die het spel niet onderbreken) The Mother Base is slechts een deel van het perceel en ook niet voor in de gameplay. Kojima stelt dat de PlayStation 4 en Xbox One-versies van het spel hebben sociale community-features te maken voor een speler om te kijken naar de prestaties van andere spelers in het spel, ook laten zien waar ze werden gedood op de kaart.

Sfeervolle weer en verlichting in Ground Zeroes is de missie-merkgebonden, wat betekent dat de instelling van het spel is afhankelijk van de individuele missie wordt gespeeld. Een real-time dag en nacht cyclus was oorspronkelijk gepland voor het spel, maar liet in het voordeel van volledig gebruik te maken van het in The Phantom Pain.

Kojima heeft gesproken over het restrictieve karakter van de vorige Metal Gear-titels, te zeggen dat ze “set [de speler] op een rail om van punt A naar punt B, met een zekere mate van vrijheid tussen”. In tegenstelling, zal Kojima’s team in plaats bieden de speler nieuwe manieren van traversal en stiekem methoden, zoals het nemen van een jeep, een auto, of een helikopter rond het missiegebied. Dit is om voor Kojima om een ​​”echte open wereld ervaring” met Ground Zeroes volbrengen.

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 46

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter