Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Introductie

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain is een action-adventure, stealth game.

Het spel word ontwikkeld door Kojima Productions en word uitgegeven door Konami.

Op 1 september 2015 word het spel uitgegeven. Op 15 september 2015 komt het spel uit voor Microsoft Windows.

Het spel is beschikbaar voor PlayStation 3, PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox 360 en Xbox One.

Gameplay

In The Phantom Pain, zullen spelers de rol van Venom Snake (ook bekend onder zijn alias Big Boss) in een enorme collectie van open wereld omgevingen nemen. De gameplay-elementen zijn grotendeels ongewijzigd ten opzichte van Ground Zeroes, wat betekent dat de spelers zullen moeten sluipen uit verschillende punten in de game wereld, het vermijden van vijandelijke bewakers en onontdekt blijven. Inbegrepen in Snake’s repertoire zijn verrekijker, kaarten, pistolen, geweren en explosieven. Spelers kunnen de game wereld doorkruisen met voertuigen zoals auto’s en tanks, in aanvulling op het reizen te voet of te paard, en als bepaalde locaties zijn bergachtig, kunnen spelers ervoor kiezen om een ​​rotswand als een short cut te schalen. Zij kunnen ook bellen voor vriendschappelijke helikopter steun tegen vijandelijke soldaten in een gevecht waarschuwing of stuur commando’s naar een doelgebied te scouten. Slang kan ook een beroep doen op AI metgezellen, waaronder Rustig, een vrouwelijke soldaat met bovennatuurlijke vermogens; alsmede een paard met een aanpasbare zadel dat meer materiaal op het veld; en DD, een getrainde wolf verworven op het slagveld van het door oorlog verscheurde Afrika als een pup en getraind op de nieuwe motherbase -om hem te helpen in het veld. Capaciteiten De metgezellen ‘en de effectiviteit ervan zal afhangen van de relatie van de speler met hen.

Zoals in Peace Walker, zal The Phantom Pain bieden een base-building functie waarmee spelers om wapens en items te ontwikkelen vanuit hun thuisbasis. Rekrutering van vijandelijke soldaten en gevangenen is ook terug voor dit doel, waardoor de basis om te groeien door middel van de organisatie. De speler krijgt de mogelijkheid via een metgezel app toegang tot hun basis van hun real-life smartphones en andere apparaten. In tegenstelling tot in Peace Walker waar spelers alleen kan zien Mother Base uit de lucht, ze kunnen controleren Snake als hij verkent de complex te voet. De Fulton surface-to-air recovery-systeem, een item ingevoerd in gameplay in Peace Walker, keert terug als goed, met spelers nu in staat om gevangen soldaten en andere voorwerpen zoals dieren en voertuigen terug naar Moeder Base vervoeren. Geld voor het upgraden van de moeder Base de afweer kunnen worden verzameld van diamanten en zeecontainers gevonden over de hele kaart. De speler kan ook aanpassen en upgraden van Snake’s uiterlijk en vaardigheden-bijvoorbeeld de kleur van zijn vermoeienissen en bijlagen voor zijn prothetische arm-en die van zijn AI metgezellen en voertuigen commandeered met diamanten en middelen verworven in het veld.

De vijandelijke AI is ook verbeterd in termen van situational awareness. Als spelers gebruiken vaak bepaalde wapens of tactieken om vijandelijke soldaten te onderwerpen, zal herhalingen van de missie van de vijand toename van het aantal te zien en worden uitgerust met betere apparatuur; Zo zal het veelvuldig gebruik van headshots zien vijandelijke soldaten don metalen helmen te maken gericht op de kop harder.

Serie regisseur Hideo Kojima is gebleken dat het spel een nieuwe dag – en – nacht cyclus die in real -time loopt , en dat de tijd genomen om de tijd te reizen van de ene locatie naar de andere de tijd van de dag zal beïnvloeden wanneer de speler aankomt op de plaats van bestemming. De cyclus vasten – forwards ook wanneer Snake steekt een ” Phantom sigaar “, een soort elektronische sigaar ; een digitaal zilveren Seiko horloge paneel verschijnt op het scherm om de tijd aan te duiden. Het verstrijken van de tijd stelt spelers in staat om de beweging van de gemarkeerde vijandelijke troepen in het gebied , te analyseren , zoals verschuivingen in schildwacht patrouilles en individuele patrouille routes . Weerseffecten , zoals zandstormen en regen, zal ook van invloed op de gameplay milieu.

Een nieuwe game design richting zal de speler om te kiezen in welke volgorde het verhaal evenementen vinden plaats door het selecteren van missies in willekeurige volgorde ze willen, en toch nog steeds ” begrijpen de allesomvattende boodschap aan het einde “.

Hideo Kojima heeft gesproken over het restrictieve karakter van eerdere MGS -titels , te zeggen dat ze “set [ de speler ] op een rail om van punt A naar punt B , met een zekere mate van vrijheid tussen ” . In schril contrast , zal Kojima ’s team in plaats daarvan bieden de speler nieuwe manieren van traversal en stiekem methoden, zoals het nemen van een vliegtuig , helikopter of motor naar het missiegebied . Dit is om voor Kojima om een “echte open wereld ervaring ” te bereiken. Volgens Famitsu, Konami heeft bevestigd dat de speelbare wereld in The Phantom Pain tweehonderd keer groter dan dat van Ground Zeroes zal zijn, met een verscheidenheid van het klimaat omstandigheden en omgevingen. Daarnaast zullen spelers die eerder hebben gespeeld Ground Zeroes kunnen importeren opslaan van gegevens in The Phantom Pain en krijgen speciale perks zijn.

Multiplayer

Metal Gear Solid V zal de nieuwe Metal Gear Online, ontwikkeld door Kojima Productions ‘ nieuw gevormde Los Angeles divisie ( nu bekend als Konami Los Angeles Studio). De eerste beelden voor de multiplayer werd onthuld in december 2014.

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 763

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter