Splinter Cell: Conviction

Splinter Cell: Conviction
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
66%
Splinter Cell: Conviction introduceert een aantal nieuwe gameplay beschikt om de Splinter Cell-serie, waarvan er één de ‘Mark & ​​Execute “functie, die de speler maakt het mogelijk om specifieke doelen, zoals vijanden of objecten te markeren, en schieten ze in snelle opeenvolging zonder handmatig te richten elk een. De speler kan kiezen om deze doelen Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Splinter Cell: Conviction introduceert een aantal nieuwe gameplay beschikt om de Splinter Cell-serie, waarvan er één de ‘Mark & ​​Execute “functie, die de speler maakt het mogelijk om specifieke doelen, zoals vijanden of objecten te markeren, en schieten ze in snelle opeenvolging zonder handmatig te richten elk een. De speler kan kiezen om deze doelen te prioriteren, zodat, bijvoorbeeld, kan hij een bewaker af te leiden door schieten uit een licht in zijn omgeving en haal vervolgens een andere bewaker. Een andere nieuwe functie is de “Last Known Position”, die optreedt wanneer de speler breekt de lijn van het zicht van een gewaarschuwd bewaker. Dit creëert een visuele silhouet waar de bewaker denkt Sam is, waardoor de speler om zijn vijanden te flankeren.

Andere nieuwe functies omvatten de mogelijkheid om tekens ondervragen realtime en gebruik objecten in de omgeving tegen hen. Missie doelstellingen en plot punten worden geprojecteerd op muren binnen de in-game wereld, om de speler ondergedompeld in de gameplay te houden. Een aantal andere functies, zoals het mengen in menigten, improviseren gadgets, en interactie met de omgeving, werden aangekondigd, en volgens creative director Maxime Béland zou het spel hebben gegeven “veel Bourne Identity invloed,” maar gesloopt nadat het ontwikkelingsteam besloten dat in deze richting te veel van het risico zou nemen.

Enkele van de functies die deel uitmaakten van de laatste vier games in de serie verschijnen niet in dit spel. Hybride nacht / warmte vision goggles Sam’s en zijn multifunctionele SC-20K assault rifle, die de steunpilaar van de laatste vier wedstrijden waren, niet meer weergegeven. Zijn lichtsensor is ook afwezig, hoewel verandering in het scherm verzadiging toont nu of Sam wordt aan het zicht onttrokken. Sam kan niet meer bewegen of dode lichamen te verbergen, noch kan hij vijanden bewusteloos raakt, als alle apparatuur die hielpen het doen van de laatste zijn afwezig. Lock picking en hacking minigames zijn ook niet opgenomen in het spel.

Een van Ubisoft’s gestelde doelen voor Conviction was om het spel toegankelijker te maken. Volgens Béland, Chaos Theory is “zeer hardcore”, waarin veel spelers en losgekoppeld mensen uit de fantasie van het zijn Sam Fisher uitgeschakeld. Béland contrasteerde de eerdere games in de serie met werken met James Bond of Jason Bourne, die ‘snel lopen, hebben ze geen geluid maken, ze doden één, twee, drie of vier jongens super snel, “en hij verklaarde dat Conviction levert een evenzo dynamische ervaring met meer van een nadruk op actie dan de vorige Splinter Cell spelletjes

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter