Homefront: The Revolution

Homefront: The Revolution

Introductie

Homefront: The Revolution is een open world first-person shooter.

Het word ontwikkeld door Crytek UK, Deep Silver Dambuster Studios en word uitgegeven door Deep Silver.

Het spel word uitgegeven in 2016.

Het spel word uitgegeven voor PlayStation 4, Microsoft Windows, Linux, OS X en Xbox One.

Ontwikkeling

Ondanks de gemengde reviews van Homefront ontvangen, THQ bevestigd in september 2011, dat een vervolg op Homefront in ontwikkeling was. De ontwikkelaar van de vorige aflevering, Kaos Studios, werd afgesloten door THQ in juni 2011 als onderdeel van een corporate re-organisatie; terwijl THQ oorspronkelijk verklaard dat de toekomstige werkzaamheden op de franchise zou worden aangenomen door THQ Montreal studio, werd later bekend gemaakt dat het spel zou worden ontwikkeld door Crytek UK plaats. Het lot van het spel is onduidelijk gelaten echter, na THQ Chapter 11 faillissement in december 2012. THQ zou, in januari 2013 beginnen met het proces van de verkoop van haar activa en intellectuele eigendommen op een veiling. Crytek zou de rechten te verwerven om de franchise voor de VS $ 544.218 In combinatie met de officiële titel, Homefront:. De revolutie, en een verwachte release in 2015, werd het ook aangekondigd in juni 2014 op de E3 dat Deep Silver (die ook had verworven eigenschappen van THQ in het faillissement veiling) zou co -publish het spel met Crytek.

Crytek ontwerper Fasahat Salim merkte op dat “wanneer Crytek verwierf het IP, ineens hadden we de vrijheid om dit spel te nemen waar we wilden”; onder auspiciën van THQ, werd het spel ontworpen met een lineaire formaat. Onder de betrokkenheid van Crytek’s, werd het spel veranderd in een open wereld structuur te gebruiken. De revolutie is gevestigd in Philadelphia; Salim nota genomen van de stad is een meer herkenbaar en relatable locatie dan de kleine, westerse stad van Montrose, Colorado gebruikt als de setting van Homefront, maar dat spelers die nog in staat zal zijn om te vertellen dat er iets niet klopt, waardoor het een “vreemde” gevoel . Acties van de speler tussen de missies (zoals het verstoren van de handelingen van de KPA en / of het doden van haar leden) zal in de stad, die kan worden gebruikt om vijanden af ​​te leiden van de bekendheid van de weerstand activiteiten te vergroten. Gebeurtenissen zullen plaatsvinden in de stad tijdens het spel, gelijktijdig met verhaal missies; Salim legde uit dat “als je in het midden van een missie en ineens je jezelf in een verwarmde schermutseling tussen de weerstand en de KPA, dat is gewoon … gebeurt. U kunt zich bij dat als je wilt, of die u kunt gebruiken om uw voordeel. ”

Ontwikkeling van het spel werd beïnvloed door financiële problemen bij Crytek; in juni 2014, rapporten opgedoken dat het bedrijf loonbetalingen had gemist en ingehouden bonussen voor Crytek UK medewerkers, en dat als gevolg daarvan, een aantal medewerkers had klachten ingediend en weigerde te rapporteren aan het werk, en een aantal medewerkers, waaronder Homefront directeur Hasit Zala, had het bedrijf geheel overgelaten. Na ontkennen dat er problemen, Crytek gaf later toe op 25 juli 2014 dat het in een “overgangsfase”, zoals het verzekerd kapitaal voor toekomstige projecten, met een bijzondere nadruk op online gaming.

Op 30 juli 2014 Crytek aangekondigd dat als gevolg van een interne herstructurering, het zou de Homefront intellectuele eigendom Koch Media, het moederbedrijf van Deep Silver verkopen. Ontwikkeling taken voor Homefront: de revolutie werden overgenomen door de nieuw gevormde Deep Silver Dambuster studio in Nottingham; om te voldoen aan de Britse bedrijfsoverdracht wet, werden alle medewerkers Crytek UK overgebracht naar deze nieuwe dochteronderneming. Over de overname, Koch Media CEO Klemens Kundratitz verklaard dat het bedrijf “ten zeerste [gelooft] in het potentieel van Homefront:. De revolutie en het vertrouwen in het nieuwe team om de weg die ze hebben gelopen in de afgelopen jaren voort te zetten” Hasit Zala Ook werd gebracht naar de studio te leiden.

Op 12 maart 2015 Deep Silver aangekondigd dat Homefront: de revolutie was uitgesteld naar 2016, om ervoor te zorgen dat de ontwikkeling van het personeel zou moeten “alle kansen om te zetten [het] in een best-selling titel.”

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter