The Elder Scrolls II: Daggerfall

The Elder Scrolls II: Daggerfall
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
67.8%
in Daggerfall, zoals in alle The Elder Scrolls games, spelers zijn niet verplicht om questlines volgen of vul specifieke karakter. Daggerfall beschikt over een spell-creatie systeem waarbij, door middel van de Mages Guild, kunnen spelers aangepaste spreuken met verschillende effecten te creëren. Het spel zal dan automatisch de Magicka kosten van de spreuk op basis Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

in Daggerfall, zoals in alle The Elder Scrolls games, spelers zijn niet verplicht om questlines volgen of vul specifieke karakter.

Daggerfall beschikt over een spell-creatie systeem waarbij, door middel van de Mages Guild, kunnen spelers aangepaste spreuken met verschillende effecten te creëren. Het spel zal dan automatisch de Magicka kosten van de spreuk op basis van de kracht van de gekozen effecten genereren.

Andere kenmerken zijn een uitrusting betovering systeem (vergelijkbaar qua concept met de ban creatie-systeem); de mogelijkheid om huizen en schepen te kopen; een verscheidenheid aan kleding en uitrusting; dynamische politieke relaties tussen de koninkrijken; de mogelijkheid om een ​​vampier, weerwolf, of wereboar geworden; en het combat systeem, dat bewegingen van de muis gebruikt om de richting en effect van wapen te bepalen zwaait in melee combat.

Het politieke systeem wordt ondersteund door een netwerk van gilden, orders en religies, alle met unieke taken en quests. Deelnemen en bijdragen aan deze organisaties dat de speler gelederen te verhogen en krijgen een reputatie in de game wereld, die van invloed op hoe NPC’s en andere facties bekijk de speler.

Daggerfall heeft genre-typische gore elementen en een aantal seksuele onderwerpen. Het toont cartooneske naaktheid met inbegrip van mannelijke en vrouwelijke genitale gebieden wanneer alle apparatuur is verwijderd. Het spel installer is voorzien van een met een wachtwoord beveiligde childgard functie die bloed en lijken (in plaats toont alleen de skelet van het lijk) verbergt, schakelt seksuele onderwerpen (hoewel niet het verwijderen van alle naaktheid), en zorgt ervoor dat het karakter portret is het dragen van ondergoed te allen tijde.

Daggerfall, net als de andere games in The Elder Scrolls-serie, vindt plaats op de fictieve continent Tamriel. In Daggerfall, kan de speler te reizen binnen de High Rock en Hammerfell provincies van Tamriel. Een breed scala aan geduchte vijanden, de sterkste waarvan de demonische Daedra, maken de reis door deze sferen moeilijk.

Bethesda beweert dat de omvang van het spel is de grootte van Groot-Brittannië: ongeveer 229.848 vierkante kilometer / 88.745 vierkante mijl, al is de werkelijke grootte van de kaart is 161.600 vierkante kilometer, of 62.394 vierkante mijl. De spelwereld is voorzien van meer dan 15.000 dorpen, steden, dorpen, en kerkers voor het karakter van de speler om te verkennen. Volgens Todd Howard, game director en uitvoerend producent voor Bethesda, het vervolg van het spel, The Elder Scrolls III: Morrowind, is 0,01% van de grootte van Daggerfall, maar sommige aspecten van het terrein Daggerfall ’s werden willekeurig gegenereerd, zoals de woestijn en een aantal interieur van het gebouw. De verkenbare deel van Morrowind, Vvardenfell, is 9,3 vierkante mijl, of 24 vierkante kilometers.By vergelijking, The Elder Scrolls IV: Oblivion is ongeveer 22 vierkante mijl, of 56,97 vierkante kilometer, en The Elder Scrolls V: Skyrim is 14,3 vierkante mijl, of 37,1 vierkante kilometer, met een kwart van dit terrein als onspeelbaar, want het is vast te zitten achter onzichtbare grenzen.

In Daggerfall, zijn er 750,000+ non-player characters (NPC) voor de speler om te communiceren met, in vergelijking met de telling van ongeveer 1.000 NPCs gevonden in Morrowind en Oblivion. Echter, de geografie en de personages in deze latere games zijn veel gedetailleerder.

Een automap werd geïmplementeerd om spelers te helpen navigeren door de langdurige graven en oude ondergrondse forten. Spelers hebben tot ongeveer 6-8 gebieden bezoeken om het spel af, hoewel in totaal 47 gebieden aanwezig zijn. Een beperkte reeks bouwstenen werden gebruikt om de steden en kerkers te bouwen, waardoor sommige recensenten te klagen over eentonigheid van het spel. In 2002, Morrowind, de derde game in de serie, reageerde op deze kwestie met een kleinere, meer gedetailleerde wereld die uniek uitziende steden en NPC’s met een grotere individualiteit.

    Tags: MS-DOS

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 33

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter