RollerCoaster Tycoon 3

RollerCoaster Tycoon 3

Introductie

RollerCoaster Tycoon 3 is construction and management simulation game.

Het werd ontwikkeld door Frontier Developments en is uitgegeven door Atari, Inc.

Het spel werd uitgegeven op 26 oktober 2004 in Noord-Amerika en in Europa op 3 november 2004.

Het spel is beschikbaar voor Microsoft Windows en OS X.

Gameplay

Net als de vorige games in de serie , RollerCoaster Tycoon 3 is een strategie en simulatie spel waarin spelers het beheer van alle aspecten van een pretpark door het bouwen of te verwijderen ritten , landschap en voorzieningen , het plaatsen van winkels en voorzieningen , het aanpassen van het park van de financiën , het aannemen van personeel , en het houden van het park bezoekers , die bekend staat als ” piepgeluiden ” , gelukkig . RollerCoaster Tycoon 3 is voorzien van twee belangrijke spelmodi . De career mode is voorzien van scenario’s waarin spelers doelen , zoals de indruk van een bezoek aan beroemdheid of het bereiken van een bepaald park waardering moet volbrengen . Elk scenario heeft drie niveaus van doelstellingen , die worden gerangschikt als Leerling , Ondernemer , en Tycoon ; hoe hoger het niveau , hoe meer uitdagende het doel is om te voltooien . Een derde van de scenario’s zijn speelbaar vanaf het begin , met de rest ontgrendeld als de speler completeert de doelstellingen op elk niveau . De tweede modus van het spel is de sandbox-modus . Spelers krijgen een grote, lege stuk grond en onbeperkt fondsen waarmee ze hun eigen aangepaste parken te bouwen .

het spel. De speler kan de controle van de tutorial te nemen en af ​​te spelen als een normale spel op elk gewenst moment door te klikken of het indrukken van een knop op het toetsenbord.

RollerCoaster Tycoon 3 bevat nieuwe gameplay-functies, zoals de CoasterCam, waarin spelers aan “ride” achtbanen en andere attracties maakt, en de MixMaster, waarin de speler om vuurwerk shows en tijd coördineren het in-game muziek maakt. In tegenstelling tot de vorige twee versies van het spel, RollerCoaster Tycoon en RollerCoaster Tycoon 2, de gasten, de zogenaamde “piepgeluiden”, komen in groepen en tonen variatie in leeftijd en geslacht, met inbegrip van kinderen, tieners en volwassenen. Een dag / nacht-cyclus verandert de demografie van piepgeluiden van het park; ritten ’s nachts een beroep op tieners, terwijl het overdag trekt gezinnen met kinderen. Peeps kunnen worden geschaad en verwond door crashen voertuigen, maar zal nooit sterven zoals ze dat deden in de vorige titels, en indien geplaatst in het water zullen ze zwemmen. Als auto’s ontsporen van de tracks, ontploffen ze na een korte periode, terwijl in de oudere spellen, ze ontplofte op contact. Bovendien werd een nieuwe functie toegevoegd, waarin, na een cheat code is ingevoerd, konden de mensen de Peep Cam waaruit ze het park konden zien door de ogen van een gluurt ‘te gebruiken. Parken hebben nu openings- en sluitingstijden, en de tijd van de dag wordt weergegeven. Landschap is opgedeeld in thema’s om parken, met western, spooky-, science fiction-, prehistoric-, tropische (Paradise Island) passen -. Atlantis- en avontuur-themed stukken een ander kenmerk is de mogelijkheid om onderzetters te importeren uit eerdere games in de serie in RCT3.

Het spel maakt gebruik van de volledige 3D-graphics in plaats van de isometrische standpunt van de vorige games; Dit betekent dat de spelers kunnen draaien en zoom van het uitzicht op het park in enigerlei mate. Er is echter een mogelijkheid om de rotatie van de camera te bevestigen aan een vooraf ingestelde hoek, zoals in de vorige games. 3D land vormgeving is ook beschikbaar voor het maken van bergen en heuvels in het park, evenals de mogelijkheid om delen van het land te veranderen in het water.

 

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter