The Wolf Among Us

The Wolf Among Us
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
75%
De Wolf Among Us is een point-and-click adventure game, waarbij de speler de controle over de hoofdpersoon Bigby Wolf, kan bewegen over het milieu en de onderzoeken en interactie met andere personages of objecten. Het is vergelijkbaar met Telltale’s vorige wedstrijd, The Walking Dead, in dat de speler keuzes kunnen maken in hun acties of Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

De Wolf Among Us is een point-and-click adventure game, waarbij de speler de controle over de hoofdpersoon Bigby Wolf, kan bewegen over het milieu en de onderzoeken en interactie met andere personages of objecten. Het is vergelijkbaar met Telltale’s vorige wedstrijd, The Walking Dead, in dat de speler keuzes kunnen maken in hun acties of door middel van een gesprek bomen die toekomstige gebeurtenissen in het verhaal, met inbegrip van de gebeurtenissen in toekomstige afleveringen zal beïnvloeden. Deze omvatten belangrijke beslissingen, zoals de beslissing welke van de twee daders na te jagen terwijl de andere om gratis te gaan. Net als The Walking Dead, zijn deze keuzes opgenomen door Telltale en algemene statistieken over de belangrijkste keuzes worden voorgelegd aan de speler na het voltooien van elke aflevering om hen in staat stellen om te vergelijken hun kijk op het verhaal aan anderen. Telltale heeft gewerkt om een ​​aantal van deze keuzes beïnvloeden parallelle gebeurtenissen in het verhaal, zoals het kiezen van welke van de twee mensen om eerst te helpen, en later leren van de tweede dat hun hulp eerder gebruikt had kunnen worden.

Sommige scènes zijn meer actie-georiënteerd, waarbij de speler om te reageren op een reeks snelle time events. Het negeren van deze correct te doen kan de scène met de dood van Bigby of een ander teken te beëindigen, maar het spel zal opnieuw starten bij een controlepost net voor die scène, zodat de speler om het opnieuw te proberen. In sommige gevallen, het niet actief bepaalde quick time events resulteert in kleine spel beslissingen.

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 43

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Saw

    Geplaatst door 57 | Xbox 360

    Met alle Saw films raken theaters ( wat zijn ze aan , net als zeven nu ? ) Kan het lijken alsof de serie is een beetje uitgespeeld krijgen . Maar...

    Laat een berichtje achter