Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
101%
Introductie Grand Theft Auto V is een open world action-adventure game. Het spel werd ontwikkeld door Rockstar North en werd uitgegeven door Rockstar Games. Op 17 september 2013 werd het spel uitgegeven in voor PlayStation 3 en Xbox 360. Op  18 november 2014 kwam het uit voor PlayStation 4 en Xbox One en op 14 Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
77.8
Graphics
76
Storyline
84.2
Controls
75.8
Smoothness
76.2
Sound & Music
Uitslag van 9 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".
77.6%

Introductie

Grand Theft Auto V is een open world action-adventure game.

Het spel werd ontwikkeld door Rockstar North en werd uitgegeven door Rockstar Games.

Op 17 september 2013 werd het spel uitgegeven in voor PlayStation 3 en Xbox 360. Op  18 november 2014 kwam het uit voor PlayStation 4 en Xbox One en op 14 april 2015 voor Microsoft Windows.

Het spel is beschikbaar voor PlayStation 3, PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox 360 en Xbox One.

Gameplay

Grand Theft Auto V is een actie-adventure game gespeeld, hetzij bij een first-person of third-person view. Spelers volledige missies-lineaire scenario’s met gestelde doelen-om vooruitgang te boeken door het verhaal. Buiten de missies, spelers kunnen vrij rondlopen de open wereld. Samengesteld uit de San Andreas open landschap gebied en de fictieve stad van Los Santos, de wereld van Grand Theft Auto V is veel groter in oppervlakte dan eerdere vermeldingen in de serie. De wereld kan worden volledig onderzocht vanaf het begin van het spel zonder beperkingen, hoewel verhaal vooruitgang ontsluit meer gameplay content.

Spelers gebruiken melee aanvallen, vuurwapens en explosieven om vijanden te vechten, en kunnen rennen, springen, zwemmen of maken gebruik van voertuigen om de wereld te navigeren. om de grootte van de kaart tegemoet te komen, het spel introduceert voertuigtypen afwezig in zijn voorganger Grand Theft Auto IV, zoals fixed-wing vliegtuigen. In het gevecht, auto-aim en een cover-systeem kan worden gebruikt als hulp tegen vijanden. Moeten spelers schade, hun gezondheid meter zal geleidelijk regenereren om zijn halverwege. De spelers respawn in ziekenhuizen wanneer hun gezondheid uitput. Als spelers misdaden begaan tijdens het spelen, kan wetshandhavingsinstanties reageren zoals aangegeven door een “wilde” meter in het head-up display (HUD). Op de meter, de getoonde sterren geven de huidige wanted level (bijvoorbeeld bij de maximale vijf sterren niveau, de inspanningen van de wetshandhaving tot incapacitate spelers worden zeer agressief). Wetshandhavers zal zoeken naar spelers die de gewenste omgeving te verlaten. Spelers gearresteerd of gedood door agenten tijdens missies kan starten vanaf het laatste checkpoint. De meter gaat een cooldown-modus en uiteindelijk verdwijnt wanneer de spelers zijn verborgen uit het gezichtsveld van de officieren ‘(zoals weergegeven op de mini-map).

De single-player modus laat spelers beheersen drie personages: Michael De Kerstman, Trevor Philips en Franklin Clinton-criminelen wiens verhalen interconnect als ze compleet missies. Sommige missies zijn voltooid met slechts één teken en andere beschikken over twee of drie. Tijdens de single-player, kunnen spelers wisselen tussen de protagonisten bij zal door middel van een directionele kompas op de HUD. Het spel kan automatisch tussen personages schakelen in single-player missies om bepaalde doelen te voltooien. Een personage kompas avatar knippert rood als hij in gevaar is en hulp nodig heeft, en flash-wit als hij een strategisch voordeel. Hoewel de spelers compleet missies als een van de drie hoofdpersonen, hoe moeilijker heist missies vereisen hulp van AI- gecontroleerde medeplichtigen met unieke vaardigheden, zoals computer hacking of rijden. Als een medeplichtige overleeft een succesvolle overval, nemen ze een fractie uit het cash beloning en kan beschikbaar zijn voor latere missies met verbeteringen aan hun unieke vaardigheden. Het spel moedigt differentiatie in heist missie strategieën, bijvoorbeeld in een holdup missie, kunnen spelers ofwel stiekem onderwerpen burgers met een agent of opvallend bestormen de zaal met getrokken wapens.

De speler karakter gehurkt achter een voertuig, terwijl in een gevecht. De head-up display-elementen zijn zichtbaar op het scherm.

Spelers kunnen schuilen achter objecten tijdens vuurgevechten om te voorkomen dat schade door vijanden

Elk personage heeft een reeks van acht vaardigheden die hun vermogen in bepaalde gebieden, zoals schieten en rijden vertegenwoordigen. Hoewel de spelers te verbeteren vaardigheden personages ‘als ze spelen, elk personage heeft een vaardigheid met de expertise van standaard (bijv Trevor’s vliegen vaardigheid). De achtste “speciale” vaardigheid bepaalt de effectiviteit in het uitvoeren van een mogelijkheid die uniek is voor elke respectieve karakter. Michael komt bullet time in een gevecht, Franklin vertraagt ​​de tijd tijdens het rijden, en Trevor gaat twee keer zo veel schade aan vijanden, terwijl het nemen van half zo veel in een gevecht. Een meter op de HUD van elk personage put wanneer het vermogen wordt gebruikt en regenereert wanneer spelers presteren vaardige acties (bijvoorbeeld, driften in voertuigen als Franklin of het trekken van headshots als Michael).

Terwijl loslopende de game wereld, kunnen spelers deelnemen aan context-specifieke activiteiten zoals duiken onder water of BASE jumping via parachute. Elk personage heeft een smartphone voor contact met vrienden, om te beginnen de activiteiten en de toegang tot een in-game Internet. Het internet laat spelers de handel in aandelen via een beurs. Spelers kunnen eigenschappen, zoals huizen en bedrijven te kopen, een upgrade van de wapens en voertuigen in het arsenaal van elk karakter, en pas hun uiterlijk door de aankoop van outfits, kapsels, tatoeages en sieraden.

Ontwikkeld in samenwerking met de single- player mode , werd de online multiplayer mode Grand Theft Auto Online opgevat als een aparte ervaring om te worden gespeeld in een voortdurend evoluerende wereld . Tot 30 spelers vrij rondlopen over een re-creatie van de single-player wereld en voert lobby’s om banen te voltooien (verhaal-gedreven competitieve en coöperatieve modi). De Content Creator toolset laat spelers hun eigen parameters voor aangepaste banen , zoals circuits en deathmatch wapen spawn punten. Spelers mogen band samen in georganiseerde speler teams genaamd bemanningen om banen bij elkaar te voltooien . Rockstar Games Social Club breidt bemanningen gevormd in Max Payne 3 ‘ s multiplayer mode aan die van Grand Theft Auto Online . Spelers kunnen hun eigen bemanning te creëren en doe mee tot vijf in totaal . Bemanningen winnen multiplayer wedstrijden om ervaring op en scoor veel punten online leaderboards .

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 14

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    3 Comments

    • Lisanne

      |
      Geplaatst 17 April 2015
      | Beantwoorden

      Ik vind dat dit spel geen 101% score moet hebben, er zijn heel veel bugs en glitches in het spel en als je naar de geluiden van het wapen luistert hoor je dat het niet klopt in vergelijking met echte wapens…
      ook zijn de physics voor een (real world) game behoorlijk nep..
      in een auto voelt het absoluut niet alsof je in een racegame zit, en zo hoort het wel te voelen..
      ik geef dit spel daarom een totaal scoren von 72% (101% is overdreven)

      • jan

        |
        Geplaatst 23 April 2015
        | Beantwoorden

        dit spel is wel beter dan 73% hoor, je hebt gelijk het is geen 101% maar minstens in de 90!

    • jesse

      |
      Geplaatst 23 April 2015
      | Beantwoorden

      ik vind niet dat dit een score van 101% verdient, ik heb het spel ongeveer 300 uur gespeelt maar ik vind het absoluut geen 101%.
      dit komt omdat er geen singleplayer DLC’s zijn, omdat er megaveel glitches in het spel zitten, de graviteit functioneert niet goed en de online servers hebben veel te veel problemen.
      ik geef dit spel een score van 83%

    Laat een berichtje achter