Zuma’s Revenge!

Zuma’s Revenge!
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
82.6%
Zuma’s Revenge! is een Pacific Island thema-tegel-matching puzzel video game ontwikkeld en gepubliceerd door PopCap Games. Het werd uitgebracht voor Microsoft Windows en Mac OS X op 15 september 2009 als een vervolg op de eerdere Zuma, en werd later geport naar Windows Phone. Het beschikt over high-definition graphics, nieuwe levels en ‘power-ups’, een aantal Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Zuma’s Revenge! is een Pacific Island thema-tegel-matching puzzel video game ontwikkeld en gepubliceerd door PopCap Games. Het werd uitgebracht voor Microsoft Windows en Mac OS X op 15 september 2009 als een vervolg op de eerdere Zuma, en werd later geport naar Windows Phone. Het beschikt over high-definition graphics, nieuwe levels en ‘power-ups’, een aantal nieuwe functies, evenals boss battles. Op 22 februari 2011 werd een versie geïntroduceerd voor de Nintendo DS die dagelijkse uitdagingen, versus mode en prestaties beschikt.

Zoals in Zuma, de belangrijkste doelstelling van Zuma’s Revenge! is om de snaren van rollende ballen, of ‘stenen’ te wissen, door het afstemmen van ballen van dezelfde kleur. De spelers bewegen een bal schieten kikker die altijd wijst in de richting van de muis om te richten en vuur ballen bij deze snaren. Wanneer drie of meer ballen van dezelfde kleur elkaar overeenkomen, worden ze verwijderd uit het speelveld. Dit clearing creëert openingen waardoor een speler meer ballen in het nabijgelegen strings kan schieten, target bonus fruit, en ‘power up’ stenen. Gaps automatisch sluit als de ballen aan weerszijden van de spleet zijn (of worden) de kleur, mogelijk maken kettingreactie matching en clearing nieuwe sets van drie of meer worden gevormd.

De snaren van de ballen voortdurend rollen langs hun sporen in de richting van een schedel embleem op het einde. Moeten ze het embleem te bereiken, verliest de speler een leven, en het spel is afgelopen als de speler al zijn of haar leven heeft verloren. De snaren zijn altijd “geduwd” door de laatste bal in de string, zodat elke ballen niet aangesloten op de achterste rij niet bewegen op hun eigen.

    Gerelateerde berichten

    Saw

    Geplaatst door 66 | Xbox 360

    Met alle Saw films raken theaters ( wat zijn ze aan , net als zeven nu ? ) Kan het lijken alsof de serie is een beetje uitgespeeld krijgen . Maar...

    Laat een berichtje achter