Dead Island

Dead Island
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
72.4%
Dead Island beschikt over een schijnbaar open wereld zwerven, gedeeld door het relatief grote gebieden, en speelde vanuit een first-person perspectief. Het grootste deel van de gameplay is opgebouwd rond de strijd en het voltooien van quests. Dead Island is een actie role-playing game en maakt gebruik van op ervaring gebaseerde gameplay en personages aan Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Dead Island beschikt over een schijnbaar open wereld zwerven, gedeeld door het relatief grote gebieden, en speelde vanuit een first-person perspectief. Het grootste deel van de gameplay is opgebouwd rond de strijd en het voltooien van quests. Dead Island is een actie role-playing game en maakt gebruik van op ervaring gebaseerde gameplay en personages aan te passen, hoewel opties zijn vrij beperkt, het is meer karakter selectie in plaats van “maatwerk”. De speler verdient XP door het invullen van taken en het doden van vijanden. Bij de nivellering naar boven, kan de speler krijgt de gezondheid en uithoudingsvermogen, en een vaardigheid punt te investeren in een vaardigheid boom en een level omhoog één van hun vaardigheden.

Combat is uitgevoerd door middel van ofwel fysieke aanvallen of door het gebruik van melee wapens en vuurwapens. Melee wapens worden benadrukt  om het punt dat vuurwapens zijn niet beschikbaar voor het eerste kwartaal van het spel, en bestaan ​​uit stompe en blanke wapens. Melee wapens kunnen ook op doelen worden geworpen op elk punt in het spel. Wapens worden willekeurig gegenereerd en geplaatst in vooraf bepaalde locaties, alsook op sommige vijanden; ze hebben unieke statistieken die meestal gebaseerd zijn op de huidige niveau van de speler. Elk wapen kan drie keer worden opgewaardeerd naar de statistieken te verhogen, en de meeste wapens kunnen worden “modded” – aangepast op basis van een blauwdruk voor speciale functies, zoals spijkers of geëlektrificeerd bladen, en vergif toe te voegen Deze wapens zullen slijten uit. constante gebruik en vereisen reparaties en zorgvuldig gebruik.

Er is ook een uithoudingsvermogen bar, wat betekent dat na een bepaalde hoeveelheid fysieke actie, zoals hardlopen, springen, of swingende een wapen, het karakter moet stoppen om zijn of haar uithoudingsvermogen bar terug te krijgen, wat betekent dat het hebben van een gevecht met een hoog niveau zombie zal resulteren in je vaak een tekort aan uithoudingsvermogen en vermoord. De game bevat “speciale klasse” zombies, die krachtiger is dan de standaard zombie zijn.  Spelers moeten zaklampen gebruiken in donkere gebieden en tijdens nachtelijke secties, het toevoegen van spanning.

Zombies in het spel hebben verschillende vaardigheden, zoals de Walkers zijn Romero stijl zombies en de Infected zijn 28 Days Later stijl loopt zombies. Er zijn ook andere speciale zombies zijn Left 4 Dead stijl.

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter