Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
81%
Star Wars: The Old Republic, vaak afgekort als SWTOR, is een massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), gebaseerd op het Star Wars- universum . Ontwikkeld door BioWare Austin en een aanvullende team bij BioWare Edmonton, de spel werd voor het eerst aangekondigd op 21 oktober 2008, op een invitation-only persevenement. De video game werd uitgebracht Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Star Wars: The Old Republic, vaak afgekort als SWTOR, is een massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), gebaseerd op het Star Wars- universum . Ontwikkeld door BioWare Austin en een aanvullende team bij BioWare Edmonton, de spel werd voor het eerst aangekondigd op 21 oktober 2008, op een invitation-only persevenement. De video game werd uitgebracht voor het Microsoft Windows -platform op 20 december 2011 in Noord-Amerika en een deel van Europa. Vroege toegang tot het spel begon een week voor de release, op 13 december 2011, voor degenen die hadden een pre-order de game online; toegang geopend in “golven” op basis van pre-order datum.
Hoewel BioWare niet ontwikkelingskosten, de industrie leiders openbaar heeft gemaakt en financieel analisten hebben er naar schatting tussen de $ 150.000.000 en 200.000.000 $ of meer, waardoor het, op het moment, de duurste game ooit gemaakt.  De positie later werd overgenomen door Grand Theft Auto V , met een geraamd bedrag van $ 265.000.000.  Het spel had 1 miljoen abonnees binnen drie dagen na de lancering, waardoor het ’s werelds “snelst groeiende MMO ooit”.  Echter, in de volgende maanden het spel verloor een eerlijk deel van de abonnementen, maar is winstgevend gebleven. Het spel is sindsdien heeft de hybride free-to-play- businessmodel met de resterende abonnement optie. Het is Geschat wordt dat het spel gemaakt 139.000.000 $ in extra inkomsten, naast de contributieontvangsten, 2013

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 46

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter