Thief

Thief
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
71%
Thief is een serie van stealth games waarin de speler neemt de rol van Garrett, een meesterdief in een fantasiewereld / steampunk wereld die lijkt op een kruising tussen de Late Middeleeuwen en het Victoriaanse tijdperk, met meer geavanceerde technologieën afgewisseld. De belangrijkste tactiek van Thief is om gevechten te vermijden en in plaats daarvan Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Thief is een serie van stealth games waarin de speler neemt de rol van Garrett, een meesterdief in een fantasiewereld / steampunk wereld die lijkt op een kruising tussen de Late Middeleeuwen en het Victoriaanse tijdperk, met meer geavanceerde technologieën afgewisseld.

De belangrijkste tactiek van Thief is om gevechten te vermijden en in plaats daarvan rond te sluipen bij de vijanden. Thief wordt soms omschreven als een “first-person sneaker”, “sneak-em-up” of een “first-person plunderaar” om dit verschil te benadrukken. Indeling van het spel is traag naar geweest, als driedimensionale stealth games, zoals Tom Clancy’s Splinter Cell en Assassin’s Creed, alleen werd vaker jaar na de eerste Thief. Een andere innovatie op grote schaal in dienst van Thief is het zorgvuldig gebruik van geluidseffecten als een integraal onderdeel van de gameplay. Geluid signalen niet alleen vertelt de speler van de andere personages in de omgeving, maar ook aangeven hoeveel geluid Garrett maakt bij het verplaatsen over een bepaald gebied. Te veel lawaai kan waarschuwen nabijgelegen bewakers, die verdachte zal groeien en komen op zoek naar indringers. Er zijn een verscheidenheid van tactiek om te voorkomen dat je gehoord wordt, zoals zachtjes wandelen, het vermijden van lawaaierige bestrating, of met behulp van mos pijlen om een ​​tapijt dat het geluid van voetstappen dempt creëren. In dezelfde geest, met behulp van licht en donker werd een van de belangrijkste strategieën. Een meter aan de onderkant van het scherm (de ‘Light Gem’) geeft aan hoe zichtbaar de hoofdpersoon is. Het invoeren van diepere schaduwen of ducking maakt het karakter minder kans om opgemerkt te worden. Wandelen over verhoogt het risico te worden gespot, en het hebben van een zwaard of boog getrokken maakt hem zeer opvallend in het spel. De scherpzinnige speler is voortdurend een oogje op gebieden van licht of schaduw, bewaker patrouille routes, en het type terrein ze lopen op, voor het geval dat een schuilplaats nodig is in een haast. Een lichtbron, zoals een zaklamp of een gaslamp, kan worden overgoten met een Water Arrow, een ruimte van duisternis waarin de speler kan verbergen. Elektrisch aangedreven lichten, in alle games, kan gewoon worden afgesloten met behulp van een nabijgelegen schakelaar of knop; Als er echter geen lichtschakelaar is beschikbaar, het elektrische licht niet uit te schakelen door simpelweg het opnemen van een Water Arrow in. In Thief: Deadly Shadows, de speler kan gewoon ‘knijpen’ een brandende kaars door op het gebruik knop op het. Een bewaker of een civiele kunnen merken als een lichtbron is gedoofd, ook als er iets waardevol is gestolen.

    Gerelateerde berichten

    Minecraft

    Geplaatst door 33

    Minecraft is een first-person sandbox-achtig spel waarin je door middel van ‘blokjes’ een wereld kan bouwen. Het is een spel uit 2011...

    Laat een berichtje achter