Scribblenauts

Scribblenauts
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
60.8%
Scribblenauts is een opkomende puzzel actie video game ontwikkeld door 5th Cell voor de Nintendo DS gepubliceerd door WB Games . Het spel werd uitgebracht op 15 september 2009 in Noord-Amerika , 30 september 2009 in Australië ,  9 oktober 2009 in Europa en op 27 januari 2011 in Japan als Flash Puzzle : Mysterious Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Scribblenauts is een opkomende puzzel actie video game ontwikkeld door 5th Cell voor de Nintendo DS gepubliceerd door WB Games . Het spel werd uitgebracht op 15 september 2009 in Noord-Amerika , 30 september 2009 in Australië ,  9 oktober 2009 in Europa en op 27 januari 2011 in Japan als Flash Puzzle : Mysterious Notebook Maxwell’sHirameki Pazuru : Makkusuweru geen Fushigi na Noto door Konami  het is de derde Nintendo DS video game gemaakt door 5th Cell, de eerste twee zijn Drawn to Life en Lock ’s Quest . . De doelstelling van Scribblenauts , zoals wordt gesuggereerd door zijn slagzin Schrijf Alles , alles oplossen ” , is om puzzels te voltooien ” Starites ” , geholpen door het vermogen van de speler om een object op te roepen ( uit een database van tienduizenden ) te verzamelen door het schrijven van zijn naam op het touchscreen . Het spel wordt door de ontwikkelaars beschouwd te helpen bevorderen emergent gameplay door uitdagende de speler om zijn puzzels op te lossen binnen bepaalde beperkingen of door meerdere oplossingen .

Jeremiah Slaczka , maker van Scribblenauts , voorzag het spel als een combinatie van het oplossen van de leefsituatie van puzzels naast Mad Libs . Zijn visie werd tot realisatie gebracht door de ” Objectnaut ” engine gecreëerd door technisch directeur 5e Cell ’s , Marius Fahlbusch . Objectnaut toegestaan ​​voor een data- gedreven aanpak , en een aanzienlijk deel van de ontwikkeling van de tijd werd besteed aan onderzoek naamwoorden en hun eigenschappen , en ze te categoriseren in de Objectnaut database. Dit , samen met de eenvoudige kunst ontwerpen van 5th Cell ’s Edison Yan , toegestaan ​​voor het team om gemakkelijk nieuwe woorden toe te voegen aan de database zonder besteden veel moeite om nieuw gedrag te programmeren .

Scribblenauts werd voor het eerst getoond in een speelbare vorm op de 2009 Electronic Entertainment Expo , en werd een sleeper hit , het winnen van een aantal ” Best of Show ” awards , is de eerste draagbare console spel om deze lof te winnen . Recensenten geloofde dat 5e Cell hun belofte om bijna elk mogelijk object dat moet worden gecreëerd voor gebruik in Scribblenauts , maar ook betreurde dat de keuze van de controles in het spel gehinderd hun volledige genot van de titel. Het succes van de titel heeft geleid tot een aantal sequels , waaronder Super Scribblenauts , Scribblenauts Remix , en Scribblenauts Unlimited

    Tags: Nintendo DS

    Gerelateerde berichten

    Saw

    Geplaatst door 58 | Xbox 360

    Met alle Saw films raken theaters ( wat zijn ze aan , net als zeven nu ? ) Kan het lijken alsof de serie is een beetje uitgespeeld krijgen . Maar...

    Laat een berichtje achter