Dead Space 3

Dead Space 3
Graphics
Storyline
Controls
Smoothness
Sound & Music
65.2%
Dead Space 3 is een 2013 science fiction survival horror video game ontwikkeld door Visceral Games en uitgegeven door Electronic Arts. Aangekondigd op de E3 2012 op 4 juni 2012 en internationaal uitgebracht in februari 2013 is het vervolg op Dead Space 2 en de derde belangrijkste item in de Dead Space-serie. Dead Space 3 Share this:Click to email this to a friend (Opens in new window)Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on LinkedIn (Opens in new window)Click to share on Google+ (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)
0
Graphics
0
Storyline
0
Controls
0
Smoothness
0
Sound & Music
Uitslag van 0 gebruiker(s) Geef dit bericht een waardering, klik op de sterren hierboven en druk op "Accepteren".

Dead Space 3 is een 2013 science fiction survival horror video game ontwikkeld door Visceral Games en uitgegeven door Electronic Arts. Aangekondigd op de E3 2012 op 4 juni 2012 en internationaal uitgebracht in februari 2013 is het vervolg op Dead Space 2 en de derde belangrijkste item in de Dead Space-serie.

Dead Space 3 zet terugkerende hoofdpersoon Isaac Clarke en de nieuwe co-op karakter Sgt. John Carver tegen de Necromorphs, menselijke lijken gereanimeerd door het signaal van een buitenaardse artefact bekend als de Marker. De Resource Gear Integration (RIG) pak rendementen, met behulp van holografische displays geprojecteerd vanuit pak de spelers ‘en wapens voor de gezondheid en munitie telling weer te geven, respectievelijk. In vacuüm gebieden, zal een timer weergegeven op de speler de rechter schouder, wat aangeeft hoeveel zuurstof dat heeft karakter vertrokken voordat ze stik.

Isaac en Carver kan nu rollen en zoek dekking om aanvallen te voorkomen. Deze nieuwe mogelijkheid werd beschreven door een Visceral Games ontwikkelaar als essentieel, omdat het “voelde dom / verschrikkelijk om het niet te hebben” en dat ze zijn “het maken van Isaac beter inspelen”, zoals zij “willen de horror te komen van de verschrikkelijke dingen die gebeuren in het spel, niet van de schrik dat er iets langzamer is op weg naar je en je kan niet schieten omdat het spel controles als een stuk stront ” het deksel systeem wordt ook beschreven als” biologisch “in de natuur.; bijvoorbeeld, heeft de speler niet hoeft te “lopen om bepaalde getagde dingen en druk op de cover-toets;. Clarke of Carver doet precies de actie die geschikt is voor de gegeven situatie is”

Afgezien van de terugkerende Necromorphs, Dead Space 3 is voorzien van een grote cast van de nieuwe vijanden. Een voorbeeld is de verkwister, wiens aanvallen veranderen, afhankelijk van hoe het wordt verscheurd; . terwijl een ander is de Nexus, een insect-achtige reus die kunnen verpletteren of slikken mensen geheel Andere obstakels in Dead Space 3 zijn voorzien van een nieuwe menselijke vijand, Unitologist soldaten; en de gevaren voor het milieu als vallende machines en een gigantische mijnbouw boor.

De Bench wapen upgrade systeem van Dead Space en Dead Space 2 is opnieuw ontworpen als een nieuwe upgrade systeem genaamd de “Weapon Bench”. Hier, spelers zijn in staat om nieuwe wapens te bouwen uit delen verzameld tijdens het spel. De bank biedt twee belangrijkste frames om te beginnen met een lichte hand frame en een zware twee-hand frame-en spelers kunnen nieuwe wapens te bouwen en zet twee wapens bij elkaar (bijvoorbeeld een plasma cutter en een vlammenwerper). Voorbeelden van wapen functies zijn onder andere een elektrische klinknagel pistool en een opruiende buzzsaw launcher. Als een speler niet wil een wapen van de grond af op te bouwen, kunnen ze kiezen uit kant en klare blauwdrukken, met inbegrip van klassieke Dead Space en Dead Space 2 wapens. Gebouwd wapens kunnen ook worden gedeeld in co-op modus.

review
Dead space 3 heb ik zelf gespeeld en ik heb het als spannend ervaren. Alleen vind ik het jammer dat het vaak vast liep op mijn playsation 3.

    Gerelateerde berichten

    Laat een berichtje achter